Service

VisioSign Helpdesk er kundens adgang til support. Helpdesk er bemandet af professionelle IT-fagfolk med flere års erfaring med installationer og software. Der er åbent mandag til fredag fra 9.00-16.00.

Helpdesk supporterer dagligt mere end 500 kunder, heriblandt mange af Danmarks største private og offentlige organisationer. På årsbasis håndteres i størrelsesorden 10.000 kundekontakter herunder opstarten af ca. 100 nye kunder.

I mange tilfælde installeres og vedligeholdes VisioSigns systemer helt uden involvering af den enkelte organisations it-afdeling. Derfor er support tilpasset brugere med en stor variation i teknisk kunnen. I mange tilfælde vil en receptionist eller skolelærer kunne rapportere fejl og selv via telefonisk support kunne løse de fleste problemer.

 

Ring til VisioSign Helpdesk

  • For telefonisk support i forbindelse med evt. driftsforstyrrelser.

  • For fejlsøgning og afhjælpning af fejl eller problemer i specialudviklede moduler udviklet og leveret af VisioSign A/S.

  • For telefonisk hjælp i brugen af standardfunktionalitet og moduler i VisioSign Software.