Synlig og professionel information

I receptionen, lobbyen og indgangen til de fleste store virksomheder fanger infoskærme opmærksomheden, når gæster og medarbejder ankommer. Nogle steder erstatter infoskærmene i indgangspartierne helt receptionisten, mens de andre steder supplerer receptionistens funktion.

Typisk informerer virksomheden i indgangen om dagens gæster eller møder. I ubemandede receptioner, lobbyer og indgange er det god serviceinformation at fortælle på skærmen, hvordan gæster skal melde deres ankomst.

Information om parkering, nummer på taxa, afgangstider for bus, tog og fly, gæstenetværk og eventuelle sikkerhedsinstruktioner for at færdes i virksomheden er værdifulde informationer for gæster. Det gælder, uanset om de bydes velkommen af infoskærme alene eller af en kombination af receptionister og skærme.

Aktuelle nyheder, vejrudsigt og videofilm er god underholdning i receptioner med venteområder.

Den gode fortælling om virksomheden

I receptioner med venteområde kan infoskærme med fordel anvendes til at kommunikere virksomhedens vision, mission og værdier. Stemningsbilleder, små videoklip, statements og udtalelser fra direktøren egner sig storartet til at understrege virksomhedens kerneværdier.

Infoskærmen er også velegnet til at skabe positiv opmærksomhed og brande virksomheden ved at fortælle gode historier. Både gode resultater, færdiguddannede lærlinge og nye, spændende produkter er gode fortællinger.

Eksempler på indhold

Til gæster 

  • Gæsteliste og mødeoversigt
  • Vejvisning
  • Hvordan melder du din ankomst?
  • Nummer til taxa
  • Parkering
  • Aktuelle kampagner og tilbud
  • Den gode historie om virksomheden
  • Automatiske nyheder og vejrudsigt

 

LEAN

Reception, lobby og indgange

Sikkerhedsskiltning og instruktion

Gangareal, kontormiljø og mødelokaler

Klar og tydelig Kommunikation til medarbejdere i virksomheden