Styrker forståelsen for forretningen

Infoskærme i medarbejdernes opholdsrum kan hver dag byde velkommen og vise dagens vigtigste information. På den måde begynder alle arbejdsdagen med samme udgangspunkt. Skærmens største styrke er at kunne kommunikere fra én til mange samtidig og med samme budskaber.

Mange virksomheder bruger infoskærme som erstatning for eller til supplement for intranet og medarbejderblad. Det sparer en stor mængde interne e-mails og reducerer papirforbruget.

Infoskærme er også velegnede til at formidle vision, mission og kerneværdier, som skaber en fælles forståelse for virksomhedens mål og forretning. Virksomhedens politikker og processer er eksempler på andre informationer, der egner sig til infoskærme.

Informerer virksomheden på tværs af alle afdelinger, kan det være med til at styrke fællesskabet.

Infoskærme med touch ved møderum kan bruges til at booke møder og bestille kaffe, te og vand til møderne. Mens små møderumsskærme fungerer som et digitalt skilt, som fortæller, om rummet er ledigt eller optaget.

Eksempler på indhold

Til gæster

Til medarbejdere

  • Vejvisning
  • Mødeoversigt
  • Gæsteliste
  • Afgangstider for bus og tog
  • Nummer til taxa
  • Parkeringsinfo
  • Branding
  • Nyheder og vejrudsigt 
  • Arrangementer
  • Information fra intranettet
  • Politikker og processer
  • Målsætninger
  • Nye medarbejdere
  • Stillingsopslag
  • Automatiske nyheder
  • Dagens kantinemenu

 

LEAN

Reception, lobby og indgange

Sikkerhedsskiltning og instruktion

Gangareal, kontormiljø og mødelokaler

Klar og tydelig Kommunikation til medarbejdere i virksomheden